Tuesday 10 June 2014

Tehran Press Reports on Abdol Hamid Masoumi Tehrani


With Baha'is

به گزارش تهران پرس،"نسرین ستوده"، از محکومان درگیر در فتنه ۸۸ که به تازگی از زندان آزاد شده است طی آخرین اقدام خود با جمعی از اعضاء فرقه ضاله بهائیت به دیدار فردی روحانی‌نما به نام "ع.م" رفت.

این دیدار که روزهای اخیر و در منزل این روحانی‌ نمای جویای شهرت برگزار شد باعث شعف و خوشحالی جریانات ضدانقلاب گردید. جالب آنکه نسرین ستوده به همراه گروهی از بهائیان از حمایت‌های شخصی که سعی دارد خود را مدافع فرقه ضاله و منحرف بهائیت نشان دهد تقدیر و تشکر کردند!

طی این جلسه فرد مذکور تابلویی را که با دست خود از نمادهای فرقه بهائیت نوشته بود به آنها تقدیم کرد.آنچه مهم به نظر می‌رسد فعالیت‌های ادامه‌ دار و مستمر کسی است که به دلایل امنیتی در زندان به سر ‌برده و اکنون که مورد عفو و رأفت نظام اسلامی قرار گرفته و پس از آزادی از زندان همچنان فعالیت‌های ضد انسانی خود را پی می‌گیرد.

افرادخطرناکی چون فرد روحانی‌نمای مذکور که در لباس روحانیت علیه نظام اسلامی و با رویکردهای به اصطلاح حقوق بشری! به معارف حقه تشیع خیانت می‌کنند و همچنین کسانی چون نسرین ستوده که پس از گذراندن محکومیت خود باز هم بر اقدامات ضدامنیتی خود پافشاری می‌کند. شاهد مثالی بر این ادعاست که ترحم و رأفت بر معاندان و معارضان در حقیقت جفایی به مردم مؤمن و انقلابی خواهد بود.

در انتها خاطرنشان می‌شود فرقه ضاله بهائیت یک آیین یا تفکر معنوی انحرافی صرف نبوده، بلکه تشکیلاتی جاسوسی و وابسته به رژیم صهیونیستی است که سوابق روشن آنها در خیانت به ملت ایران و خدمت به رژیم صهیونیستی آشکار و روشن است. چرا که نوعاً افراد وابسته به این فرقه و تشکیلات، فعالیت‌های جاسوسی و سیاسی علیه نظام را در پرونده خود دارند.

No comments:

Post a Comment